Monday, June 20, 2011

International Swimathon Kapas Marang 2011

Seperti biasa setiap bulan April, triathlonmalaysia akan menganjurkan pertandingan renang international swimathon Pulan Kapas Marang. Pada tahun ini ia diadakan pada 23-24 April. Tahun ni aku tak join. Tak cukup latihan. Pulak tu takut  kena ombak besar macam tahun 2009. Tapi masa pertandingan aku ada kat sana, saja-saja nak tengok. Pagi 24 April tu, tengok2 air cantik giler! Tenang macam air tasik. Alamak! Ruginya aku tak join. Rugi besar...menyesal tak daftar pun ada. Takpe, pujuk hati-tahun depan cuba join semula. InsyaAllah.
Kat sini aku letakkan beberapa gambar semasa aku ada kat sana masa hari pertandingan tu..Poyo je muka masa tengok peserta berlepas...

peserta mengkagumkan...zarif namanya. tabik sama lu...

sesi mempoyokan diri....di garisan permulaan

sebelum balik, sempat mempoyokan diri sekali lagi..


masa nak balik ke pantai dari pulau kapas...

skin dive...

peserta tak sabar nak berlepas sebelum mr.chan tiup wisel



0 comments: