Friday, February 5, 2010

Putrajaya Night Marathon.



Ho, ho. Esok hari Sabtu 6hb Feb 2010. Ada event besar akan berlangsung.Pada sebelah malamnya aku akan ambil bahagian dalam larian. Amik kategori 21k. Target tamat larian bawah 2 jam 15 minit. Ini merupakan kali pertama aku masuk kategori 21k ni.
Sebulan lebih aku berlatih untuk larian ni. Harap2 latihan yang singkat tu membantu aku menamatkan larian dalam masa yang telah aku tetapkan.
Untuk peserta yang mengambil bahagian 42k dan 21k, mereka diberikan chip masa yang diletakkan di kasut. Peserta yang mengambil bahagian 7.7k dan Fun Run 5k,chip masa tidak diberikan. Kat sini aku pastekan gambar Runner Kit yang aku amik semalam. No.7216 berazam menghabiskan larian dalam masa ditetapkan. Kepada peserta yang akan bertanding aku ucapkan selamat bermarathon...jumpa di sana.



ps: latihan larian juga dapat membantu stamina dalam renang.

0 comments: